2010-05-25

Ikasys Proiektuari buruzko power pointa


Sarrera honetan nik egindako power point bat aurkeztu nahi dizuet. Hau, Ikasys proiektuari buruzkoa da. Power point hau egiteko, unibertsitatean izandako hitzaldian oinarritu naiz eta bertan jaso nituen apunteekin nire power pointa sortu dut.
Proiektu honen helburua pertsona konpetentea garatzea da, era ezberdinetan erantzukisunez erantzuteko gai dena, hain zuzen ere. Era berean, egoera sinpleetatik teknologia berriak eranbiliz ikasleak lan egitea proposatzen digu, eta  horretarako baliabide ezberdinak erabili beharko ditugu.
 Bestalde, hiru sistema aplikazioez ere hitz egiten du. Alde batetik, harwarea, lan egiteko oso aproposa dena. Bestalde, trainer-a, hau da, ikasleak ariketak egiteko aplikazioa, eta azkenik, inspector, non irakasleak ikasleak eginiko lanen emaitzak ikusten dituen.
Azkenean Ikasys proiektuaren emaitzak zeintzuk diren aipatzen dira. Espero dut power point hau baliagarria izatea. Hala ere, gogorarazten dizuet slidesharen ere baduzuela.
Ikasys
View more presentations from Kayrashade.

No hay comentarios:

Publicar un comentario